Metropolitní síť Humpolec má OTEVŘENO

OPATŘENÍ PROTI PŘENOSU NÁKAZY

Metropolitní síť Humpolec je pro klienty otevřena.

  • Nikdo z našich pracujících techniků, ani nikdo z dalších zaměstnanců, nejeví známky infekce či nachlazení.
  • Klienty s jakýmikoli příznaky infekce či nachlazení na naše pracoviště nepřijímáme a nenavštěvujeme je.

JAKÁ OPATŘENÍ PROVÁDÍME, ABYCHOM ZABRÁNILI ŠÍŘENÍ COVID-19 V NAŠÍ SPOLEČNOSTI?

Naše prostředí je čisté a hygienické:

  • Jelikož kontaminace povrchů, kterých se zaměstnanci a klienti dotýkají, je jedna z hlavních způsobů šíření různých infekcí, pravidelně (ve zvýšené míře - několikrát denně) dezinfikujeme všechny prostory.
  • Kontaktní místa jsou dezinfikována po každém klientovi.

Dodržujeme zvýšenou osobní hygienu:

  • Všichni naši zaměstnanci si důkladně myjí ruce mýdlem a používají dezinfekční prostředky před i po kontaktu s každým klientem.
  • Pro klienty je připravena dezinfekce v prostoru vstupního vestibulu

Dodržujeme respirační hygienu:

  • Všichni naši zaměstnanci používají na pracovišti i mimo něj respirátory (výhradně bez ventilu) na ochranu sebe i klientů.
  • Přicházejte k nám s ochranou obličeje (rouška). 
  • Pokud máte respirátor s ventilem (tento typ respirátoru chrání pouze svého majitele, nikoliv jeho okolí), je třeba využít současně i roušku.

CO PRO VÁS DĚLÁME NAVÍC V RÁMCI AKTUÁLNÍ SITUACE?

  • Domluvíme si s Vámi schůzku na předem stanovený čas, kdy se věnujeme jen Vám, tedy jednomu klientovi.
  • Pokud je to možné, řešíme Vaše přání a požadavky vzdáleně, tedy telefonicky nebo e-mailem.
  • Realizace nových přípojek -  technik i klient bude při realizaci udržovat odstup od dalších osob minimálně 2 metry a instalace je po celou dobu prováděna za důkladného větrání. Samozřejmostí je časté používání dezinfekčních a ochranných prostředků.
  • Realizace nových servisů – pokud je to možné řešíme vzdáleně, v opačném případě za stejných podmínek jako nové přípojky.
  • Prodej zboží – komunikujeme mailem, telefonicky, případně osobně. Vyzvednutí zboží je možné za zvýšených hygienických opatření (viz. výše) osobně.

ŽÁDÁME VÁS O SPOLUPRÁCI A ZODPOVĚDNÉ CHOVÁNÍ.

  • Svou ochranu obličeje prosím mějte nasazenou během celé Vaší návštěvy Metropolitky nebo technikovy přítomnosti u Vás. Chraňte tak sebe i ostatní.
  • Pokud u sebe pociťujete jakékoli příznaky nachlazení, dejte nám bezkontaktně vědět, domluvíme se na jiném termínu.
  • Pokud žijete ve společné domácnosti s někým, kdo vykazuje znaky nachlazení, i v tomto případě odložte návštěvu svou případně našeho technika na později.

Děkujeme Všem za spolupráci při zodpovědném chování, chráníte tím sebe i všechny ostatní.

Všem přejeme pevné zdraví.


Tým Metropolitní sítě Humpolec

15.5.2020

 

 

KONTAKTUJTE SERVIS HOTLINE

Pište na email hotline@metropolitka.cz

Volejte na telefon 731 01 01 01

Po - Pá: 8.00 - 18.00, So - Ne: 10.00 - 18.00

Pošlete nám vzkaz (vyplňte všechna pole)